طرح تمدید دوره ششم شورای اسلامی شهر و روستا روز پنجشنبه در نشست اعضای شورای اسلامی استان خراسان رضوی به تصویب رسید.

طرح تمدید دوره ششم شوراها در شورای اسلامی خراسان رضوی تصویب شد

به گزارش قدس خراسان، اعضای شورای اسلامی خراسان رضوی در بیست و چهارمین نشست خود تمدید دوره ششم شورای اسلامی شهر و روستا را تصویب کردند.

رییس شورای اسلامی خراسان رضوی در این نشست گفت: این طرح پس از تصویب به شورای عالی استان‌ها ارسال خواهد شد و پس از آن باید جهت تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم شود.

موسی الرضا حاجی بگلو افزود: در صورت تصویب نهایی در مجلس شورای اسلامی، ششمین دوره شوراهای شهر و روستا هفت ساله خواهد شد.

وی ادامه داد: کاهش هزینه های انتخاباتی و افزایش مشارکت به دلیل همزمانی با انتخابات پانزدهمین دوره ریاست جمهوری از جمله مزایای این طرح است.

نرخ بیکاری در خراسان رضوی پایین‌تر از کشور است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: اقدامات مثبتی در دولت سیزدهم در خصوص کاهش بیکاری در استان انجام شده است.

حسن نوری زاده افزود: هم اینک نرخ بیکاری در استان خراسان رضوی ۶.۳ درصد است که نسبت به میانگین کشوری ۱.۸ واحد کمتر است.

وی اظهار کرد: نرخ پرداخت تسهیلات بانکی قرض الحسنه در مهر ۱۴۰۰ مبلغ ۳.۳ هزار میلیارد تومان بود و اکنون به ۳۵.۱ هزار میلیارد تومان رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: تکمیل سد شوریجه از جمله کارهای در دست اقدام است که امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: ۵۷ دستاورد اصلی دولت سیزدهم در خراسان رضوی در کتابچه‌ای تهیه شده است، امیدواریم با اقدامات انجام شده رونق اقتصادی کشاورزی و دامداری، صنعت و معدن و گردشگری بیش از پیش میسر شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.